Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) upravují práva a povinnosti Vás jako kupujících a Nás jako prodávajícího v rámci smluvních vztahů uzavíraných prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.mtbstupák.cz.

Veškeré informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v zásadách zpracování osobních údajů, které najdete zde: http://www.mtbstupak.sk/podmienky-ochrany-osobnych-udajov/

Jak jistě víte, komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které nám umožňují se dohodnout bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás.

Pokud by některá část Podmínek byla v rozporu s tím, co jsme si společně odsouhlasili v procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, má tato konkrétní dohoda přednost před těmito Podmínkami.

1. Některé definice

1.1 Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží.

1.2 Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, včetně ceny za jeho zabalení.

1.3 Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu.

1.4 DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů.

1.5 E-shop je internetový obchod provozovaný Námi na adrese www.mtbstupak.cz, na kterém probíhá nákup Zboží.

1.6 Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu.

1.7 My jsme společnost Jakub Čengeri – EL TRADE, se sídlem Podhorany 190, 08212 Kapušany, IČO: 55694179, DIČ: 1128800156, zapsaná v Živnostenském rejstříku pod číslem 750-65330, vydal Okresní úřad Prešov dne 21. 8. 2023, e-mail jakub.cengeri@gmail.com, telefonní číslo +421 948 267 967, právními předpisy označovaná jako prodávající.

1.8 Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi.

1.9 Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.

1.10 Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi uvedených údajů, který umožňuje uchování zadaných údajů a historii objednaného Zboží a uzavřených smluv.

1.11 Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující.

1.12 Smlouva je kupní smlouva sjednaná na základě řádně vyplněné Objednávky zaslané prostřednictvím E-shopu a je uzavřena ve chvíli, kdy od Nás obdržíte potvrzení Objednávky.

2. Všeobecná ustanovení a poučení

2.1 Nákup Zboží je možný pouze přes webové rozhraní E-shopu.

2.2 Při nákupu Zboží je Vaší povinností poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli při objednání Zboží, budeme považovat za správné a pravdivé.

3. Uzavření smlouvy

3.1 Smlouvu s Námi lze uzavřít pouze ve slovenském jazyce.

3.2 Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití prostředků komunikace na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (zejména přístup k internetu); žádné další náklady nad rámec Celkové ceny Vám z naší strany účtovány nebudou. Odesláním Objednávky souhlasíte s využitím prostředků komunikace na dálku.

3.3 Abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili návrh Objednávky. V návrhu musí být uvedeny následující údaje:
a) Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);
b) Informace o Ceně, Ceně za dopravu, DPH, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu Objednávky v prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu, DPH a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvoleného Zboží a způsobu jeho doručení;
c) Vaše identifikační údaje potřebné k doručení Zboží, zejména jméno, příjmení, doručovací adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa;
d) V případě Smlouvy, na jejímž základě Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, také informace, jak dlouho Vám budeme Zboží dodávat.

3.4 V průběhu tvorby návrhu Objednávky můžete až do jejího odeslání údaje měnit a kontrolovat. Po kontrole návrh odešlete stisknutím tlačítka „Objednávka s povinností platby“. Před odesláním musíte potvrdit, že jste se seznámili s těmito Podmínkami a souhlasíte s nimi — slouží k tomu zaškrtávací políčko. Po stisknutí tlačítka „Objednávka s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.

3.5 Vaši Objednávku Vám co nejdříve po jejím doručení potvrdíme zprávou zaslanou na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky. Potvrzením Objednávky z naší strany dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi. Podmínky ve znění účinném ke dni objednání tvoří nedílnou součást Smlouvy.

3.6 Mohou nastat případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit — zejména pokud Zboží není dostupné nebo objednáte větší počet kusů, než je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu kusů Zboží vždy na E-shopu předem uvedeme. Pokud nastane důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku uzavřít Smlouvu v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena okamžikem, kdy naši nabídku potvrdíte.

3.7 Pokud bude na E-shopu nebo v návrhu Objednávky uvedena zjevně chybná Cena (zejména v důsledku technické chyby), nejsme povinni Vám Zboží za tuto cenu dodat ani tehdy, pokud jste obdrželi potvrzení Objednávky. V takové situaci Vás bezodkladně kontaktujeme a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy ve změněné podobě. Nová Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy naši nabídku potvrdíte. Pokud naši nabídku nepotvrdíte do 3 dnů od jejího odeslání, jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje např. situace, kdy cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či je navíc číslice.

3.8 V případě uzavření Smlouvy Vám vzniká závazek zaplatit Celkovou cenu.

3.9 Máte-li zřízen Uživatelský účet, můžete Objednávku učinit prostřednictvím něj. I v takovém případě jste povinni zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je totožný, výhodou je, že nemusíte opakovaně vyplňovat identifikační údaje.

3.10 V některých případech umožňujeme využít slevu. Pro poskytnutí slevy je nutné v rámci návrhu Objednávky vyplnit údaje o slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.

4. Uživatelský účet

4.1 Na základě Vaší registrace v E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.

4.2 Při registraci Uživatelského účtu jste povinni uvést správně a pravdivě všechny údaje a v případě změny je aktualizovat.

4.3 Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto údajů jste povinni zachovávat mlčenlivost a nikomu je nesdělovat. V případě jejich zneužití neneseme odpovědnost.

4.4 Uživatelský účet je osobní a nejste oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.

4.5 Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, zejména pokud jej déle než 1 rok nevyužíváte, nebo pokud porušíte své povinnosti dle Smlouvy.

4.6 Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

5. Cenové a platební podmínky, výhrada vlastnického práva

5.1 Cena je vždy uvedena na E-shopu, v návrhu Objednávky a ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží na E-shopu a Cenou v návrhu Objednávky platí Cena v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V návrhu Objednávky je uvedena i Cena za dopravu a případné podmínky dopravy zdarma.

5.2 Celková cena je uvedena včetně DPH a všech poplatků stanovených zvláštními právními předpisy.

5.3 Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Uhradit ji můžete:
a) Bankovním převodem na účet SK22 0200 0000 0048 4779 0958. Údaje k platbě zašleme v potvrzení Objednávky. Splatnost je 3 dny.
b) Kartou online – platba probíhá přes platební bránu Shoptet.sk; splatnost do 24 hodin.
c) Dobírkou – platíte při převzetí Zboží.
d) V hotovosti při osobním odběru – splatné při převzetí.

5.4 Faktura bude vystavena elektronicky po úhradě Celkové ceny a zašleme ji na e-mail uvedený v Objednávce. Bude také fyzicky přiložena k zásilce a dostupná v Uživatelském účtu (pokud jej máte).

5.5 Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází po zaplacení Celkové ceny a převzetí Zboží. U bankovního převodu je zaplaceno připsáním na náš účet.

6. Doručení zboží, přechod nebezpečí škody

6.1 Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vaší volby:
a) Osobní odběr po dohodě – na sídle firmy nebo v okolí Prešova či Košic. Cena 0 €.
b) Osobní odběr na výdejních místech Packeta – 3,3 € (standardní zásilka), doručení obvykle 1–3 pracovní dny.
c) Doručení dopravními společnostmi (Slovenská pošta, Packeta) na adresu / poštu / výdejní místo / box; obvykle 1–3 pracovní dny.

6.2 Doručení je možné pouze v rámci Slovenské republiky.

6.3 Zboží jsme povinni doručit bezodkladně, nejpozději do 30 dnů od uzavření Smlouvy. Pokud nastanou okolnosti ovlivňující termín doručení, budeme Vás bezodkladně informovat e-mailem o novém termínu; Vaše právo odstoupit tím není dotčeno. U osobního odběru Vás o možnosti vyzvednutí informujeme e-mailem.

6.4 Při převzetí zásilky od dopravce zkontrolujte neporušenost obalu. V případě poškození to ihned oznamte dopravci a Nám. Pokud je obal zjevně poškozen tak, že svědčí o neoprávněné manipulaci, nejste povinni zásilku převzít.

6.5 Zboží jste povinni převzít v dohodnutém místě a čase. Pokud nepřevezmete, e-mailem Vám oznámíme, kde a do kdy lze převzít, případně na Vaši písemnou žádost (do 14 dnů) znovu doručíme; uhradíte náklady opakovaného doručení. Nepřevzetí není odstoupením od Smlouvy. Nepřevezmete-li ani v dodatečné lhůtě, máme právo od Smlouvy odstoupit pro podstatné porušení.

6.6 Pokud je z důvodů na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jinak než bylo sjednáno, jste povinni uhradit náklady spojené s opakovaným doručením (splatné do 14 dnů).

6.7 Nebezpečí škody na Zboží přechází na Vás okamžikem převzetí. Nepřevezmete-li Zboží (mimo případ dle čl. 6.4), přechází nebezpečí náhodné zkázy a zhoršení okamžikem, kdy jste Zboží mohli převzít.

7. Práva z odpovědnosti za vady (reklamace)

7.1 Úvodní ustanovení

7.1.1 Zavazujeme se dodat Zboží v požadované kvalitě, množství a bez vad.
7.1.2 Odpovídáme za vady, které má Zboží při převzetí. U použitého Zboží neodpovídáme za vady vzniklé použitím nebo opotřebením. U zlevněného Zboží neodpovídáme za vady, pro které byla cena snížena.
7.1.3 Všeobecná záruční doba je 24 měsíců u nového, 12 měsíců u použitého Zboží; běží od převzetí.
7.1.4 Dojde-li k výměně Zboží, běží záruka znovu od převzetí nového Zboží.
7.1.5 Vaše práva z vady zanikají, neuplatníte-li je v záruční době. U Zboží podléhajícího rychlé zkáze je nutno vady uplatnit nejpozději následující den po koupi.

7.2 Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí náhodné zkázy je Zboží bez vad, zejména že:

a) má vlastnosti dohodnuté či obvyklé;
b) je vhodné k účelu námi uvedenému či obvyklému;
c) odpovídá jakosti či provedení dohodnuté vzorkem;
d) je v odpovídajícím množství a hmotnosti;
e) splňuje požadavky stanovené právními předpisy;
f) není zatíženo právy třetích osob.

7.3 Podmínky uplatnění reklamace

7.3.1 Pokud je Zboží doručeno v poškozeném obalu či zjevně neúplné, ne přebírejte a bezodkladně nás kontaktujte na +421 948 267 967 nebo jakub.cengeri@gmail.com. Zjevné vady je třeba reklamovat bez zbytečného odkladu dle bodu 7.4.1.
7.3.2 Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po zjištění, nejpozději v záruční době.
7.3.3 Záruka se vztahuje na výrobní a mechanicky nezpůsobené vady; nikoli na opotřebení, poškození či nevhodné používání.
7.3.4 Právo z vady nelze uplatnit, pokud jste o vadě věděli před převzetím, byli jste na ni upozorněni nebo byla poskytnuta přiměřená sleva.

7.4 Uplatnění reklamace

7.4.1 Vadu nám oznamte e-mailem nebo písemně (případně osobně na provozovně). Můžete využít náš vzorový formulář (příloha č. 1).
7.4.2 Uveďte popis vady, Vaše identifikační údaje a e-mail pro vyrozumění, a také, který z nároků dle bodů 7.5.4 až 7.5.8 uplatňujete.
7.4.3 Přiložte doklad o koupi (fakturu).
7.4.4 Za den zahájení reklamačního řízení považujeme den doručení vadného Zboží s doklady. Je-li podání neúplné, vyzveme Vás k doplnění; řízení začíná doručením doplnění.
7.4.5 Nedoplníte-li ve lhůtě (max. 10 dní od výzvy), považujeme reklamaci za neopodstatněnou.

7.5 Vyřízení reklamace

7.5.1 Na základě Vašeho rozhodnutí podle § 622 a § 623 občanského zákoníku určíme způsob vyřízení ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dní, v odůvodněných případech do 30 dní.
7.5.2 Následně reklamaci vyřídíme bezodkladně, nejpozději do 30 dní. Po uplynutí lhůty máte právo odstoupit od Smlouvy nebo na výměnu Zboží.
7.5.3 O vyřízení reklamace Vám vydáme písemný doklad nejpozději do 30 dní a informujeme e-mailem. Uznaná reklamace – opravíme, vyměníme nebo vrátíme zaplacenou Cenu (dle dohody).
7.5.4 Odstranitelná vada: právo na bezplatnou, včasnou a řádnou opravu.
7.5.5 Místo opravy můžete požadovat výměnu Zboží (nebo části), pokud nám nevzniknou nepřiměřené náklady.
7.5.6 Místo opravy můžeme Zboží vyměnit za bezvadné, pokud Vám to nezpůsobí závažné obtíže.
7.5.7 Neodstranitelná vada bránící užití: právo na výměnu nebo odstoupení od Smlouvy. Totéž při opětovném výskytu vady po opravě nebo při větším počtu vad.
7.5.8 U jiných neodstranitelných vad právo na přiměřenou slevu z ceny.
7.5.9 Reklamaci vyřídíme: předáním opraveného Zboží, výměnou, vrácením ceny, vyplacením slevy, písemnou výzvou k převzetí plnění nebo odůvodněným zamítnutím.

7.6 Uplatnění práv se řídí § 619 a násl. občanského zákoníku, zákonem č. 250/2007 Z. z. o ochraně spotřebitele a zákonem č. 102/2014 Z. z. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.

7.7 Pokud reklamujete:
a) do 12 měsíců od koupě, můžeme zamítnout jen na základě odborného posouzení (hradíme my; kopii posudku dostanete do 14 dní od vyřízení);
b) po 12 měsících a reklamaci zamítneme, v dokladu uvedeme, komu můžete zaslat Zboží k posouzení; náklady hradíme my bez ohledu na výsledek. Prokážete-li naši odpovědnost, můžete reklamaci uplatnit znovu; po dobu posouzení záruční doba neběží. Náklady uhradíme do 14 dní od znovuuplatnění. Znovu uplatněnou reklamaci nelze zamítnout.

7.8 Jste-li podnikatel, vytkněte vadu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dnů od převzetí.

7.9 Jste-li spotřebitel, máte právo uplatnit vady v lhůtě 24 měsíců od převzetí.

7.10 Tímto jsme Vás poučili o právech dle § 622 a § 623 občanského zákoníku. Uzavřením Smlouvy potvrzujete, že jste měli možnost se s podmínkami reklamace seznámit.

8. Odstoupení od smlouvy

8.1 K odstoupení od Smlouvy může dojít z důvodů a způsoby uvedenými zde či v dalších ustanoveních Podmínek.

8.2 Jste-li spotřebitel, máte dle § 7 zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne doručení Zboží (u více částí od doručení poslední části, u pravidelného dodávání od první dodávky). Odstoupit můžete e-mailem či dopisem; můžete využít náš vzor (příloha č. 2).

8.3 Odstoupit nelze, pokud je předmětem Smlouvy např.:
a) Zboží, jehož cena závisí na pohybu trhu;
b) alkoholické nápoje s dodáním nejdříve po 30 dnech a cenou závislou na trhu;
c) Zboží vyrobené na míru / dle zvláštních požadavků;
d) Zboží podléhající rychlé zkáze nebo po dodání neoddělitelně smíchané;
e) Zboží v ochranném obalu z hygienických důvodů, pokud byl obal porušen;
f) audio/video záznamy nebo software v ochranném obalu, pokud byl porušen;
g) periodický tisk (mimo předplatné) a knihy nedodávané v ochranném obalu;
h) poskytování elektronického obsahu nedodaného na hmotném nosiči, pokud bylo dodáno s Vaším výslovným souhlasem před uplynutím lhůty a byli jste poučeni o ztrátě práva odstoupit.

8.4 Lhůta je zachována, pokud v ní odešlete oznámení o odstoupení.

8.5 Cena bude vrácena do 14 dnů od účinnosti odstoupení na účet, z něhož byla uhrazena, případně na účet uvedený v odstoupení. Nevrátíme dříve, než Zboží vrátíte nebo prokážete odeslání. Zboží vracejte čisté, pokud možno v původním obalu.

8.6 Zboží jste povinni zaslat nebo předat do 14 dnů od odstoupení; nesete náklady na vrácení (neplatí, dohodneme-li se, že vyzvedneme). Máte nárok na vrácení ceny dopravy, avšak pouze do výše nejlevnějšího námi nabízeného způsobu dodání.

8.7 Odpovídáte za škodu způsobenou nakládáním se Zbožím nad rámec zjištění jeho povahy a funkcí. Škodu Vám vyúčtujeme po vrácení; splatnost 14 dnů.

8.8 Jsme oprávněni odstoupit z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti Zboží, ukončení výroby či změn u dodavatele, vyšší moci apod. Informujeme Vás bez odkladu a vrátíme uhrazenou Celkovou cenu do 14 dnů stejným způsobem, není-li dohodnuto jinak.

8.9 Jsme oprávněni odstoupit i v případě, že jste Zboží nepřevzali do 5 pracovních dnů ode dne, kdy Vám vznikla povinnost převzít.

9. Podávání podnětů a stížností

9.1 Jako spotřebitel jste oprávněni podávat podněty a stížnosti písemně na e-mail: jakub.cengeri@gmail.com

9.2 O posouzení Vás budeme informovat e-mailem zaslaným na Váš e-mail.

9.3 Orgán dohledu: Slovenská obchodní inspekce (SOI), Inspektorát SOI pro Prešovský kraj, Obrancov mieru 4675/6, tel. 051/772 15 97.

9.4 Podnět ke kontrole můžete podat i elektronicky: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi

10. Alternativní řešení sporů se spotřebiteli

10.1 Máte právo obrátit se na Nás se žádostí o nápravu e-mailem na jakub.cengeri@gmail.com, pokud nejste spokojeni se způsobem vyřízení reklamace nebo se domníváte, že jsme porušili Vaše práva. Pokud odpovíme zamítavě nebo neodpovíme do 30 dnů, máte právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu dle zákona č. 391/2015 Z. z.

10.2 Subjekty jsou uvedeny na stránce Ministerstva hospodárstva SR: https://www.mhsr.sk/…/zoznam-subjektov…

10.3 Návrh lze podat způsobem dle § 12 uvedeného zákona.

10.4 Mimosoudní řešení sporů online: platforma ODR –
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK

11. Závěrečná ustanovení

11.1 Veškerou písemnou korespondenci si budeme doručovat e-mailem. Naše e-mailová adresa je uvedena u našich identifikačních údajů. My doručujeme na e-mail uvedený ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo ze kterého jste nás kontaktovali.

11.2 Smlouvu lze měnit jen na základě naší písemné dohody. Jsme oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, pouze Smluv uzavřených po účinnosti změny. O změně Vás informujeme, pokud máte Uživatelský účet nebo pravidelné dodávky. Informace zašleme min. 14 dní před účinností. Pokud do 14 dnů neobdržíme výpověď pravidelných dodávek, stávají se nové podmínky součástí Smlouvy; výpovědní doba činí 2 měsíce.

11.3 V případě vyšší moci či nepředvídatelných událostí (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.) neneseme odpovědnost za škodu v souvislosti s těmito událostmi; trvá-li stav déle než 10 dní, máme My i Vy právo odstoupit.

11.4 Přílohou Podmínek je vzorový reklamační formulář a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.

11.5 Smlouva včetně Podmínek je u Nás archivována elektronicky, není Vám však přístupná. Tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím obdržíte e-mailem. Doporučujeme si je uložit.

11.6 Na naši činnost se nevztahují žádné kodexy chování dle § 3 odst. 1 písm. n) zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.

11.7 Tyto Podmínky nabývají účinnosti 19. 9. 2023.


Příloha č. 1 – Formulář pro reklamaci

Adresát: [BUDE DOPLNĚNO]

Uplatnění reklamace

Titul, jméno a příjmení:
Adresa bydliště:
E-mailová adresa:
Číslo objednávky a faktury:
Datum objednání:
Datum převzetí zboží:
Zboží, které je reklamováno (název a kód):
Popis a rozsah vad zboží:

Jako zákazník prodávajícího požaduji, aby má reklamace byla vyřízena následujícím způsobem:

Přeji si vrátit peníze na bankovní účet (IBAN) / jiným způsobem:

Přílohy:
Datum:
Podpis:


Příloha č. 2 – Formulář pro odstoupení od smlouvy

Adresát: [BUDE DOPLNĚNO]

Tímto prohlašuji, že v souladu se zákonem č. 102/2014 Z. z. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku odstupuji od Smlouvy:

Titul, jméno a příjmení:
Adresa:
E-mailová adresa:
Číslo objednávky a faktury:
Datum objednání:
Datum převzetí zboží:
Zboží, které vracím (název a kód):
Důvod vrácení zboží:
Způsob vrácení přijatých finančních prostředků:
Přeji si vrátit peníze na bankovní účet (IBAN) / jiným způsobem:

Upozornění pro spotřebitele: Prodávající je dle § 10 odst. 4 zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku oprávněn požadovat náhradu snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se zbožím nad rámec nutný ke zjištění jeho povahy a funkcí.

Datum:
Podpis:

Diskuze (0)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: